Veel gestelde vragen (en antwoorden)

Wanneer is de Obvion RUN 2021?

Op zondag 30 mei 2021 vindt de derde editie van de Obvion RUN plaats.

Ik stond ingeschreven voor de 2020 editie. Schuift dit automatisch door naar 2021?

Indien je voor de RUN van 2020 ingeschreven stond en je geen inschrijfgeld hebt terug gevraagd, sta je automatisch ingeschreven voor de editie 2021.

Zijn er daginschrijvingen?

Voor elke afstand zijn daginschrijvingen. Deze zijn op de startlocatie te koop tot een half uur voor de start van de desbetreffende afstand.

I.v.m. eventuele maatregelen van overheid en RIVM is het mogelijk dat wij het aanbieden van daginschrijvingen moeten aanpassen.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

De online inschrijving is definitief en bij eventuele annulering kan geen inschrijfgeld worden terug gestort. Wel kan je tegelijk met de online inschrijving voor € 2,50 een annuleringsdekking regelen. Deze dekking geeft tot 3 weken voor het evenement recht op restitutie van het volledige inschrijfgeld indien je alsnog verhinderd bent.

Kan ik de startdocumenten laten opsturen?

Startdocumenten kunnen niet opgestuurd worden.

Kan iemand anders in mijn plaats deelnemen?

Tot 1 week voor het evenement is dit mogelijk door het doorgeven van de gegevens van deze deelnemer via .

Indien de voorinschrijving gesloten is, kan alleen nog op de dag zelf, tegen kosten, op de startlocatie bij het inschrijfbureau de inschrijving worden omgezet.

Hoe verloopt de procedure teaminschrijving?

  • Ga naar “team inschrijven”
  • Kies de knop “Aanmelden”
  • Vul het inschrijfformulier in
  • Klik op “Aanmelden”

Na korte tijd krijg je van de organisatie een toegangscode voor de inschrijfpagina.
Voor het geval je na de eerste handeling terecht komt op een pagina “Inloggen” en er dan al gevraagd wordt naar een toegangscode moet je via de knop “<Terug” de pagina opzoeken “Aanmelden”.

Hoe verloopt de procedure als de teaminschrijving is voltooid?

Het team moet bij het einde voorinschrijving teams uit tenminste 5 personen bestaan.
Tot aan sluiting voorinschrijving bestaat de gelegenheid personen toe te voegen of wijzigingen in het team aan te brengen. Meteen na sluiting voorinschrijving worden de startdocumenten gemaakt en wordt de factuur verzonden.

Hoe, waar en wanneer kunnen de startdocumenten in Heerlen worden opgehaald?

Afhalen van de startdocumenten kan op de start- en finishlocatie bij het inschrijfbureau. Het noemen van jouw startnummer en achternaam is voldoende. Afhalen kan tot een half uur voor de start.

Kan ik ook de startdocumenten van vrienden of familie ophalen?

Dat is mogelijk. Het noemen van de achternaam en startnummer is voldoende.