Veel gestelde vragen (en antwoorden)

Wanneer is de Obvion RUN 2023?

Op zondag 17 september 2023 vindt de vijfde editie van de Obvion RUN plaats.

Zijn er daginschrijvingen?

Voor elke afstand zijn daginschrijvingen. Deze zijn op de startlocatie te koop tot een half uur voor de start van de desbetreffende afstand.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

De online inschrijving is definitief en bij eventuele annulering kan geen inschrijfgeld worden terug gestort. Wel kan je tegelijk met de online inschrijving voor € 4,50 een annuleringsdekking regelen. Deze dekking geeft tot en met 31 augustus 2023 recht op restitutie van het volledige inschrijfgeld, minus de kosten van de annuleringsdekking, indien je alsnog verhinderd bent.

Kan ik de startdocumenten laten opsturen?

Startdocumenten kunnen niet opgestuurd worden.

Kan iemand anders in mijn plaats deelnemen?

Tot en met 31 augustus is dit mogelijk door het doorgeven van de gegevens van deze deelnemer via .

Hierna kan dit alleen nog op de dag zelf op de startlocatie bij het inschrijfbureau, tegen de eventueel daarvoor geldende kosten.

Hoe verloopt de procedure teaminschrijving?

  • Ga naar “team inschrijven”
  • Kies de knop ‘Aanmelden’
  • Vul het inschrijfformulier in
  • Klik op ‘Aanmelden’

Na korte tijd krijg je van de organisatie een toegangscode voor de inschrijfpagina.
Voor het geval je na de eerste handeling terecht komt op een pagina ‘Inloggen’ en er dan al gevraagd wordt naar een toegangscode moet je via de knop ‘<Terug’ de pagina opzoeken ‘Aanmelden’.

Hoe verloopt de procedure als de teaminschrijving is voltooid?

Het team moet bij het einde voorinschrijving teams uit tenminste 5 personen bestaan.
Tot aan sluiting voorinschrijving, 31 augustus 2023, bestaat de gelegenheid personen toe te voegen of wijzigingen in het team aan te brengen. Meteen na sluiting voorinschrijving worden de startdocumenten geproduceerd en wordt de digitale factuur verstuurd.

Hoe, waar en wanneer kunnen de individuele startdocumenten in Heerlen worden opgehaald?

Vanaf dinsdag 12 september t/m vrijdag 15 september liggen de startnummers klaar bij Harry Driessen Running & Walking (Bongerd 13B Heerlen).

Zaterdag 16 september kunnen de startnummers afgehaald worden in het kantoor van de organisatie (Geerstraat 1 Heerlen).

Zondag 17 september kunnen de startnummers afgehaald worden op de start- en finishlocatie bij het inschrijfbureau. Afhalen kan tot een half uur voor de start.

Het noemen van jouw startnummer is voldoende.

Kan ik ook de startdocumenten van vrienden of familie ophalen?

Dat is mogelijk. Het noemen van het startnummer is voldoende.