Wanneer is Hago Limburgs Mooiste NOORD 2021?
Hago Limburgs Mooiste Noord vindt plaats in het najaar 2021. Exacte datum volgt.
Kan ik van route wisselen?
Tot het sluiten van de voorinschrijving kan je je route wisselen. Stuur hiervoor een mail naar info@limburgsmooiste.nl.
Indien de voorinschrijving gesloten is, kan het wisselen van route alleen nog op de zaterdag van het evenement op het evenemententerrein bij het inschrijfbureau. Hier zal de registratie aangepast worden.
Hoe verloopt de betaling van de inschrijving?
De betaling van het inschrijfgeld vindt plaats via verschillende betaalmogelijkheden, te weten Ideal, creditcard, Sofort Banking, Bankcontact, EPS, Giropay, KBC/CBC, Belfius Pay button, ING Home Pay.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
De online inschrijving is definitief en bij eventuele annulering wordt geen inschrijfgeld terug gestort. Wel kan je tegelijk met de online inschrijving voor € 2,50 een annuleringsdekking afsluiten. Deze dekking geeft tot 03 weken voor het evenement recht op restitutie van het volledige inschrijfgeld indien je alsnog verhinderd bent.
Kan ik de startdocumenten laten opsturen?
Bij je inschrijving kan je kiezen om je documenten op te laten sturen of de documenten af te halen. Heb je gekozen voor afhalen en wil je alsnog de documenten laten opsturen, stuur dan een mail met verzoek naar info@limburgsmooiste.nl.
Kan ik een route rijden die al is volgeboekt?
Indien voor het einde van de voorinschrijving een route vol is, stuur je een e-mail met het verzoek om deel te nemen aan de betreffende route naar . Je komt dan op een wachtlijst. Het verzoek kan gehonoreerd worden als deelnemers zich voor de betreffende route afmelden.
Kan iemand anders in mijn plaats deelnemen?
Tot aan sluiting voorinschrijving is dit mogelijk door een mail te sturen naar info@limburgsmooiste.nl.
Indien de voorinschrijving gesloten is, kan alleen nog op de vrijdag en zaterdag van het evenement op het evenemententerrein bij het inschrijfbureau de inschrijving worden omgezet tegen inlevering van de oorspronkelijke startdocumenten. Voor het omzetten van een inschrijving worden € 5,- administratiekosten in rekening gebracht omdat vanaf die datum de startpakketten al in productie zijn.
Hoe verloopt de procedure teaminschrijving?
- Ga naar “team inschrijven” om het team in te schrijven
- Onder Teams / Noord / Vrienden en bedrijventeams staat de uitleg
Hoe verloopt de procedure als de teaminschrijving is voltooid?
Het team moet bij het einde voorinschrijving uit tenminste 5 personen bestaan.
Tot aan sluiting voorinschrijving bestaat de gelegenheid personen toe te voegen of wijzigingen in het team aan te brengen. Meteen na sluiting voorinschrijving worden de startdocumenten gemaakt en is wijzigen niet meer mogelijk.
De startdocumenten worden op verzoek en tegen betaling van €10,- verzonden naar de contactpersoon van het team. De documenten kunnen ook tijdens het evenement op de vrijdag en zaterdag afgehaald worden.
Wanneer worden de startdocumenten toegestuurd na individuele voorinschrijving?
Heb je bij de individuele voorinschrijving gekozen voor “Toezenden startdocumenten”, dan worden de documenten 1 week voor het evenement verzonden naar het bij de inschrijving opgegeven adres.
Wat te doen als ik ben verhuisd?
Pas het nieuwe adres vóór sluiting voorinschrijving op 20 september aan in je Larssie account. Ga naar jouw inschrijving en klik op het potloodje.
Kunnen de startdocumenten van meerdere deelnemers in één enveloppe verstuurd worden?
De inschrijving en verzending van startdocumenten is geautomatiseerd. Wij kunnen geen startdocumenten van verschillende deelnemers samenvoegen.
Groepen van 5 of meer deelnemers kunnen gebruik maken van team inschrijving. Bij team inschrijving wordt een andere procedure gevolgd en worden alle startdocumenten samen verzonden.
Hoe, waar en wanneer kunnen de startdocumenten in Arcen worden opgehaald?
Afhalen van de startdocumenten kan op de start- en finishlocatie (Kasteeltuinen Arcen), tevens evenementenplein, bij het inschrijfbureau. Het noemen van jouw achternaam en postcode is voldoende. Afhalen kan op zaterdag van 07.30 uur – 11.00 uur. Binnenkort publiceren wij een exact tijdschema.
Kan ik ook de startdocumenten van vrienden of familie ophalen?
Dat is mogelijk. Het noemen van het startnummer is voldoende. Eventueel kunnen wij ook het startnummer opzoeken. Het inschrijfbureau is geopend op zaterdag van 07.30 uur – 11.00 uur.
Ik heb net voor het evenement nog steeds mijn startdocumenten niet ontvangen. Wat nu?
Kan ik een NTFU dagverzekering voor mijn fiets afsluiten?
Tot en met de sluiting voorinschrijving op 20 september, kan je dit aanpassen in je Larssie account. Ga naar jouw inschrijving en klik op het potloodje, De kosten bedragen € 4,50.
Kan ik de routes van HLM downloaden voor mijn navigatie of als GPX/S?
Enkele dagen voor het evenement kunnen de routes gedownload worden. Op het laatste moment kunnen er nog wijzigingen aan de route zijn. Daarom adviseren wij om dit zo dicht mogelijk op het evenement te doen.
Let op! Deelnemers aan de Gravelroutes MOETEN de GPX/GPS gebruiken tijdens hun tocht. De Gravelroutes zijn niet uitgepeild.