Mogelijkheden voor (bedrijven)teams

(team bestaat uit minimaal 5 personen)

Samen met je collega’s, relaties, vrienden of familie deelnemen aan de Obvion RUN. Goed voor de vitaliteit en teambuilding binnen uw organisatie of gewoon om samen een sportieve uitdaging aangaan!

De voordelen van een teaminschrijving:

Als team geniet je van een aantal voordelen:

  • Goedkoper – de prijs per deelnemer is de prijs die geldt op het moment van inschrijven van het team.
  • Je betaalt pas ná het ontvangen van de factuur. Op de factuur staat ook de BTW vermeld.
  • Vooraf ontvangst met koffie, thee en Limburgse vlaai.
  • Startnummers liggen in 1 envelop op naam van het team klaar.
  • Groepsfoto bij de start.
  • Vip-Parkeerplaats op korte afstand van start- en finishlocatie.
  • De teamleden hoeven niet allemaal hetzelfde onderdeel te kiezen.
  • (bedrijven)Team Ranking; wie wordt bij de teams de beste loper/loopster per onderdeel?
  • ieder teamlid rent zijn/haar eigen gekozen afstand
  • Eventueel extra uit te breiden met een van de arrangementen of een op maat samengesteld arrangement (op aanvraag).

De inschrijving gaat als volgt in zijn werk:

  • Een contactpersoon van de groep meldt vanaf 13 februari 2021 het team aan via teaminschrijving.
  • De organisatie verstrekt de contactpersoon via de mail een persoonlijke toegangscode tot de pagina met het team-inschrijfformulier.
  • Met deze persoonlijke toegangscode kan de contactpersoon tot en met sluiting voorinschrijving (13 juni 2021) zijn teamsamenstelling invoeren, aanvullen en wijzigen.
  • Bij het aanmelden van het team vult de teamcaptain het minimaal aantal deelnemers in waarmee men gaat deelnemen. Dit aantal is gegarandeerd van deelname.
  • De gegevens van de deelnemers en de gekozen afstanden hoeven nog niet direct ingevuld worden. Dit kan in een later stadium, echter wel voor 13 juni.
  • De 1e factuur wordt meteen na inschrijving van het team verstuurd. Dit is de factuur over het aantal personen dat bij inschrijving van het team doorgegeven wordt.
    De 2e en laatste factuur wordt meteen na sluiting teaminschrijving, 13 juni 2021, verstuurd. Dit is de factuur over de eventuele extra’s en eventueel nog toegevoegde personen.
    Een teaminschrijving is pas definitief als de 1e factuur binnen de geldende 14-dagen termijn is voldaan.

Annuleringsdekking:

Direct bij het aanmelden van het team kan de teamcaptain kiezen voor een annuleringsdekking. Hiermee kan zonder opgaaf van reden, tot en met 13 juni 2020, deelnemers geannuleerd worden en ontvangt het team het inschrijfgeld van deze personen retour.

Arrangementen

Geniet samen van een onvergetelijke sportieve dag en beloon dit met een heerlijk arrangement in de VIP-ruimte!

Wilt u samen met uw gasten naast de RUN uw dag verder aankleden, dan bieden onze arrangementen dé oplossing. Voor zowel de gasten die deelnemen aan één van de afstanden als voor uw niet-hardloop gasten bieden wij een onvergetelijke en perfect verzorgde dag.

Met een arrangement bent u op zondag 04 juli 2021 onze gast.

 

Het “Après RUN” arrangement  (vanaf 13 uur)

Tijdens de Après RUN  kunt u in de VIP-ruimte nagenieten van de belevenissen van de dag. Ervaringen uitwisselen met collega hardlopers, relaties, vrienden of familie. Masseurs staan klaar om de vermoeide spieren onder handen te nemen. U krijgt de beschikking over kleedruimtes & warme douches. De Après RUN is inclusief drankjes en luxe borrelhapjes.

De prijs van een “Après RUN” arrangement is € 19,50 per persoon.

Faciliteiten in VIP-ruimte

Naast de algemene voorzieningen op de start- en finish locatie, zoals warme douches, maken de deelnemers met een arrangement gebruik van de volgende faciliteiten:

  • Ontvangst door hostesses;
  • Koffie/thee en Limburgse Vlaai voor de start
  • Servicedesk met info en startdocumenten;
  • Kleedruimte en bewaakte garderobe;
  • Warme douches
  • Uitgebreid verzorgde catering na afloop*;
  • Massage service na afloop*;

*In combinatie met één van de arrangementen

Genoemde prijzen zijn exclusief BTW en exclusief deelname